استابلایزر قلع(MTS)

استابلایزر قلع یک ترکیب آلی قلع است که به عنوان مرکاپتید متیل قلع(Methyl Mercaptide Tin Stabilizer) نیز شناخته می شود. این یک مایع بی رنگ، شفاف، کم بو و بدون آلودگی محیط زیست میباشد. که می تواند به عنوان یک افزودنی در پلاستیک استفاده شود.

استابلایزر قلع (MTS) نوعی استابلایزر حرارتی پلاستیک است، که برای کلندرینگ، اکستروژن، قالب گیری تزریقی و قالب گیری بادی پی وی سی بسیار موثر است.

استابلایزر قلع
فرمول مالیکولی C22H44O4S2Sn

دارای پایداری حرارتی بالا و به عنوان یک تثبیت کننده حرارت برای PVC سخت و نرم استفاده می شود. پلیمرهای پلی وینیل کلرید سفت و کو پلیمر های وینیل را تثبیت می کند. که می توان از آنها در بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد. تثبیت کننده های مرکاپتید متیل قلع، انتخاب خوبی برای فرمولاسیون های قالب گیری ، و همچنین برای وینیل هایی هستند که در صورت عدم رد تماس با مواد غذایی و هنگامی که بوی تثبیت کننده کاهش یافته در طول فرآوری یا در محصول نهایی مورد نظر است، سفت و شفاف هستند.

استابلایزر حرارتی متیل قلع نوعی افزودنی است که می تواند پردازش آن را آسان و مقاومت در برابر حرارت مواد را ایجاد کند.

استابلایزر قلع و پی وی سی

این استابلایزر مایعی است که از یک مرکاپتید ارگانوتین یا ترکیب کربوکسیلات ساخته شده است که معمولاً برای تثبیت حرارت PVC استفاده می شود. آنها شفافیت عالی، پایداری حرارتی، حفظ رنگ و کارایی را ارائه می دهند. دارای چندین نمک منفرد و دی آلکیل اند که در نسبت های مختلف ترکیب شده اند. تثبیت کننده ها اساسا در برابر آسیب حرارتی در طول پردازش PVC محافظت می کنند.

پلی وینیل کلراید (PVC) سومین پلیمر متداول پلاستیک سنتز شده پس از پلی پروپیلن و پلی اتیلن است. در ساخت و ساز، خودرو، بسته بندی و تولید مبلمان خانگی استفاده می شود. PVC های انعطاف پذیر به طور گسترده ای برای جایگزینی لاستیک در عایق کابل، لوله کشی و دیگر محصولات استفاده می شود.

ویژگی استابلایزر قلع

  • پایداری حرارتی عالی: از نظر پایداری حرارتی، اکنون هیج تثبیت کننده ای حرارتی پی وی سی دیگری وجود ندارد که بتواند از ان فراتر برود. این دارای ثبات رنگ عالی در دما بالا و پایداری دینامیک طولانی مدت است
  • شفافیت عالی: استابلایزر قلع دارای شفافیت عالی میباشد
  • غیر سمی: این استابلایزر غیر سمی سازگار با محیط زیست است و در پی وی سی به حداقل میرسد. و دارای تایید (FDA) میباشد.
  • همسازی و سازگاری خوب: سازگاری خوبی با PVC دارد و به راحتی در مخلوط های PVC پراکنده می شود. در طول استفاده طولانی مدت رسوب نخواهد داشت. بنابراین، بر خواص سطحی و خواص الکتریکی محصولات PVC تأثیری ندارد
  • سیالیت خوب: این استابلایزر می تواند ذوب PVC را برای به دست آوردن سیالیت خوب در پردازش PVC بهبود بخشد
  • شفافیت عالی: دارایی شفافیت عالی میباشد

کاربردها

استابلایزر های قلع مورد استفاده در ترکیبات پی وی سی برای ساخت ورق ها، بطری ها، پروفیل ها، اتصالات قالب تزریقی، کارت های اعتباری، بسته های تاول، ظروف غذا، بسته یندی غذا و سینی های نمایش استفاده می شود. آنها همچنین برای ساخت لوله ها و اتصالات PVC، فیلم های PVC، لوله های شلنگ و لوله های نرم استفاده می شوند. کاربردهای دیگر شامل ساخت ورق های PVC کریستال، قالب گیری ، تقویم، اکستروژن، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است. و غیره

استابلایزر قلع
استابلایزر مایع قلع(MTS)

شرکت دانش بنیان پاک شیمی با برند تجاری (پیشروشیمی) وارد کننده ای استابلایزر مایع قلع(MTS) میباشد و این محصول سازگار با محیط زیست و دارای تاییدیه بهداشتی بوده و در تمام فرآیندهای پی وی سی سخت و نرم کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید