پلاستی سایزر بهداشتی جایگزین فتالات ها

پلاستی سایزر بهداشتی جایگزین فتالات ها

  1.     پلی وینیل کلراید  یکی از رایج ترین پلیمرهای ترموپلاستیک به شمار میرود. این ماده از قدیمی ترین مواد پلاستیکی بوده است . با وجود طبیعت بسیار خشک و شکننده، به لحاظ حجم کاربرد، در
  2. دسته ی پراهمیت پلی وینیل کلراید به صورت زیر می باشد

پلی وینیل کلراید، معمولا به دو صورت کلی تهیه می شود:

  • پلیمر سخت و شکننده (بدون پلاستی سایزر)
  • پلیمر نرم و انعطاف پذیر (همراه باپلاستی سایزر)

پلاستی سایزرها:

    پلاستی سایزر ، یکی از اجزای اصلی فرمولاسیون پی وی سی نرم می باشند. نرم کننده ها، موادی کوچک مولکول با وزن مولکولی پایین بوده که خواص و مشخصه های شکل گیری پلاستیک را تغییر داده همچنین از مهم ترین افزودنی های پلیمر پلی وینیل کلراید به شمار می روند.

  شرکت دانش بنیان پاک شیمی سعی براین داشته ، برای تولیدپلاستی سایزر بهداشتی جایگزین فتالات ها، از مواد خام در دسترس استفاده شود. با توجه به استفاده از پلاستی سایزرهای بهداشتی  محصول نهایی از حداکثر سازگاری با پلیمر برخوردارمی باشد. که در مقایسه با دیگر جایگزین های فتالات ها، مانند تریملیتات ها، قیمت پایین تری داشته باشد.

پلاستی سایزربهداشتی شرکت دانش بنیان پاک شیمی با کد PD1200عملکرد نرم کنندگی قابل مقایسه ای با نرم کننده های فتالاتی داشته تا بتواند علاوه برنرم کننده گی به عنوان پایدار کننده ی حرارتی به همراه دیگر پایدار کننده های تجاری در فرمولاسیون آمیزه ی پی وی سی استفاده شود

.شرکت دانش بنیان پاک شیمی با ارائه وتولید پلاستی سایزر بهداشتی جایگزین فتالات ها در این راستا تلاش نموده ، که این دسته از نرم کننده ها، نسبت به فتالات ها، مهاجرت خیلی کمتری به سطح محصول داشته باشند، که البته با توجه به غیر سمی بودن مواد، اندک مهاجرت وقوع یافته از پلاستی سایزرهای بهداشتی ، نگرانی های خیلی کمتری را به دنبال خواهد داشت.

پلاستی سایزر بهداشتی جایگزین فتالات ها

دیدگاهتان را بنویسید